دکتر ریحانه صباحی / لیزر و جراحی های زیبایی واژن / تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی
۵ دقیقه
تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی

تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی

آنچه می خوانید...

تاثیر لابیاپلاستی بر میل و بذت جنسی، از جمله موضوعاتی است که سوال و ابهام زیادی درباره آن وجود دارد. آیا لابیاپلاستی باعث کم شدن یا از بین رفتن میل جنسی میشود؟! لابیاپلاستی به عنوان جدید ترین تکنیک عمل زیبایی زنان، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است اما همچنان بسیاری از بانوان به دلیل نداشتن اطلاعات کافی نگران این موضوع هستند که این عمل موجب بی میلی جنسی آن ها شود و احساس جنسی را کاهش دهد. در این مقاله در رابطه با تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا از نگرانی های کاذب رهایی یابید.

لابیاپلاستی و میل جنسی

درمان بی میلی جنسی در زنان با لابیاپلاستی

بسیاری از خانم ها با مشکل میل جنسی کم مواجه هستند اما نمی دانند که گاهی این نوع مشکلات به دلایل ساده ای به وجود آمده است و به راحتی می‌توانند با یک عمل سرپایی ساده آن را بهبود بخشند و میل جنسی خود را بی افزایند. به عنوان مثال در این بخش باید ذکر کنیم که افرادی که دارای لابیاهای بزرگ هستند معمولا میل جنسی کمی دارند. بسیاری از بانوان دارای مشکلاتی نظیر بزرگی لابیا و یا دارای پوست اضافه در ناحیه لابیا هستند که موجب ساییدگی پوست در این ناحیه می‌شود و ممکن است که فرد در اغلب مواقع با عفونت زنان مواجه شوند. تمامی این موارد ذکر شده در نهایت کاهش میل جنسی را به همراه  دارد که با یک عمل لابیاپلاستی بهبود می‌یابند.

خانم هایی که لابیای بزرگ دارند معمولا در هنگام دخول با مشکل مواجه می‌شوند و بعد از مدتی دچار مشکلاتی مانند بوی بد واژن خواهند شد. زمانی که یک خانم چندین مرتبه با دخول دردناک مواجه شود، میل جنسی خود را از دست می‌دهد. لابیاپلاستی به کوچک کردن سایز لابیاها کمک کرده و این بهبود سایز، دخول را برای بانوان راحت تر می‌کند. البته ناگفته نماند این ها فقط برخی از دلایل میل جنسی کم می‌باشند و این موضوع ممکن است تنها به این موارد ختم نشود.

لذت از برقراری رابطه جنسی هم برای بانوان و هم برای آقایان از اهمیت زیادی برخوردار بوده و در صورتی که مشکلی در این مورد به وجود میآید باید از هر دو جانب اهمیت داده شود و مورد بررسی قرار گیرد.

آیا لابیاپلاستی باعث کاهش میل جنسی می‌شود؟

بسیاری از کاندیدای این جراحی بعد از مراجعه به مطب بهترین جراح لابیاپلاستی در اصفهان، سوال متداولی در رابطه با تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی می‌پرسند. حال باید در این مورد بدانید که لابیاپلاستی به هیچ وجه موجب کاهش میل جنسی نمی‌شود. تمامی بانوان باید ناحیه کلیتوریس خود را بشناسند و بدانند که تمامی اعصاب جنسی و تحریک آمیز ناحیه تناسلیشان در این بخش قرار دارد و اگر هر یک از این اعصاب آسیب ببیند، میل جنسی بانوان با کاهش رو به رو می‌شود.

لابیاپلاستی در واقع فقط بر روی لابیاها تغییرات اعمال می‌کند که در واقع نوعی پوست اضافه هستند و دارای هیچگونه از اعصاب جنسی نمی‌باشند. لابیاپلاستی هیچ تاثیری بر کاهش میل جنسی ندارد زیرا به هیچ عنوان با کلیتوریس در ارتباط نیست و در واقع کلیتوریس به هیچ وجه طی این عمل دستکاری نمی‌شود.

در مقابل به دلیل اینکه لابیاها طی جراحی لابیاپلاستی فرم و ساختار بهتری پیدا می‌کنند و همچنین پوست اضافه در این ناحیه از بین می‌رود، دخول را ساده تر کرده و خانم ها حین مقاربت با درد مواجه نمی‌شوند.

لابیاپلاستی چگونه باعث افزایش میل جنسی می‌شود؟

همانطور که در متن مقاله ذکر شد، لابیاپلاستی نه تنها موجب کاهش میل جنسی نمی‌شود، بلکه افزایش میل جنسی را در بر خواهد داشت که به برخی از این موارد در ادامه اشاره می‌کنیم.

لابیای بزرگ در برخی از افراد همانند یک گوشت اضافه عمل کرده و دهانه واژن را درگیر خواهد کرد و دخول را برای افراد سخت می‌سازد. علاوه بر مشکلات مقاربتی، باید ذکر کرد که زیبایی ظاهری ناحیه تناسلی را دچار اختلال کرده که در نهایت اتماد به نفس خانم ها را می‌کاهد.

بسیاری از بانوان به دلیل شکل ظاهری نامناسب لابیاها در ناحیه تناسلی خود، از برقراری رابطه جنسی به فرمصحیح خودداری می‌کنند و بیشتر فکرشان حین مقاربت درگیر این موضوع است که می‌توان آن را به راحتی با لابیاپلاستی در اصفهان رفع نمایید.

بسیاری از بانوان با افزایش سن و مرور زمان خصوصا در نزدیکی دوران یائسگی با کاهش میل جنسی رو به رو می‌شوند که لابیاپلاستی تقریبا بخشی از این نوع مشکلات را برطرف می‌کند. هزینه لابیاپلاستی در اصفهان زیاد نیست و هر شخص می‌تواند به راحتی به این عمل بپردازد و از نتیجه آن بهره برد.

نکته: انجام عمل لابیاپلاستی درواقع به سلیقه و انتخاب شخصی هر فرد بستگی دارد و افراد به اشتیاق خود این جراحی را انجام می‌دهند.

آیا مشکل به ارگاسم نرسیدن با لابیاپلاستی رفع می‌شود؟

در این رابطه باید ذکر کنیم که نرسیدن به ارگاسم در بانوان، دلایل متنوعی دارد که ابتدا باید توسط بهترین متخصص زنان تشخیص داده شود. بسیاری از خانم ها به دلیل آماده نبودن از لحاظ روحی با این مشکل مواجه می‌شوند. همچنین مواردی نظیر عفونت واژن، زایمان های متعدد و عوامل دیگر می‌تواند عدم ارگاسم را برای خانم ها رقم بزند. به هر حال باید ذکر کنیم که لابیاپلاستی مشکل عدم رسیدن به ارگاسم را رفع نخواهد کرد و برای حل آن باید بدون از دست دادن زمان به دکتر زنان خوب مراجعه نمایید.

دکتر ریحانه صباحی

متخصص زنان، زایمان و نازایی در اصفهان​
– نازایی و تشخیص و درمان
– بیماری های زنان و مراقبت از بانوان در سنین باروری و همچنین یائسگی
– مراقبت از دختران نوجوان و مشاوره در زمینه بلوغ و مسائل مرتبط با آن
– اقدامات تشخیصی از قبیل پاپ اسمیر، سونوگرافی ، اندومتریال بیوپسی، کوتریزاسیون وکرایو، IUI، آمنیوسنتر و انواع جراحی های زنان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *